abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Anzeigen  nur  | Stattdessen suchen nach 
Meintest du: 

kan bosch smart home app niet integreren met apple homekit.

IMG_4085.PNG

Wie kan mij helpen. Sinds ik van smart home controller 1 naar 2 ben gegaan kan ik niet meer integreren met Apple homekit. In de bosch smart home app is alles vrijgegeven voor Apple homekit. Automatisch toevoegen lukt niet.. ik heb het ook geprobeerd met de code alleen dan lijkt het alsnog er 1 cijfer ontbreekt en daardoor het product niet kan worden gevonden? Ik heb de controller al meerdere malen stroomloos gemaakt en de kabels in de controller verwijderd en schoon geblazen. alvast bedankt.

12 ANTWORTEN 12

Geomo
CEO of the Homies

@DennisBallast Ben je begonnen met het migratieproces in SHC I? Heb je de verbinding met de oude SHC in HomeKit verbroken?

Ich antworte hier als privater Nutzer. Ich bin weder Bosch SmartHome noch Robert Bosch Mitarbeiter.

Hoi @Geomo, negatief. De oude Bosche controller deed het niet meer. Ik heb toen alle smart home producten een reset gegeven en opnieuw geinstalleerd op de controller 2 (+ radiostick.) Ik vermoed ook dat daar ergens het probleem moet liggen. Echter als ik in de homekit app kijk zie ik nergens de Bosche intergratie staan. wat zie ik over het hoofd? Gr.

 

IMG_4092.PNG

AxlRose
Vice President of the Homies

Heeft u de migratieassistent gebruikt om over te stappen naar Controller 2? De Homekit-verbinding wordt niet automatisch hersteld. Vervolgens moet u onder Systeem / Partner de verbinding opnieuw tot stand brengen. Als je dit hebt gedaan en het werkt nog steeds niet, dan is een andere optie het verbreken en opnieuw verbinden van de verbinding met Homekit onder Partner.

Privater Endanwender

Beste @AxlRose , ik heb niet de migratie gebruikt omdat de controller 1 niet meer werkte. Ik heb alle rand apparaten een reset gegeven en opnieuw geïnstalleerd op de controller 2. Dit probleem doet zich voor op het moment dat ik Bosche smart home app wil integreren in homekit. De verbinding in de Bosche home app verbreken en opnieuw tot stand brengen heb ik ook al geprobeerd.

AxlRose
Vice President of the Homies

Het kan helpen om de controller een tijdje van de stroom los te koppelen en het dan opnieuw te proberen.

De laatste tijd heb ik hier echter verschillende berichten gelezen dat Apple Homekit niet kan worden ingesteld met Controller 2.

Privater Endanwender

Ik heb nog steeds problemen met koppelen. Iemand andere ideeën? 

Geomo
CEO of the Homies

@DennisBallast Je moet de koppeling starten in de BSH App onder Meer, Partners, Apple HomeKit.

Wat krijg je te zien als je dit probeert?

Ich antworte hier als privater Nutzer. Ich bin weder Bosch SmartHome noch Robert Bosch Mitarbeiter.

image_123650291.jpeg

 

Ik krijg een melding da het niet mogelijk is met apple homekit te integreren. Ik had eerst de BSH-1 gekoppeld met apple homekit (die ging kapot en kon ik niet in de homekit afmelden) vervolgens heb ik de BSH-2 geïnstalleerd MET de radiostick. Maar sinds ik de BSH-2 heb kan ik niet integreren met apple homekit. 

Geomo
CEO of the Homies

@DennisBallast Zitten de BSH-controller en Apple TV of HomePod op hetzelfde netwerk?

Welke versie van AppleTV heb je?

Waarom is de HomePod niet verbonden? Als je AppleTV te oud is, heb je de HomePod nodig als HomePod-centrale.

Heb je de controller wel eens 10 minuten losgekoppeld van stroom en LAN en weer aangesloten?

Ich antworte hier als privater Nutzer. Ich bin weder Bosch SmartHome noch Robert Bosch Mitarbeiter.

ja zitten beide op mijn thuis netwerk. Ik heb de laatste versie van de Apple TV en ook een HomePod. Ik heb tevens de BSH-2 controller meerdere malen van het stroom en wifi gehaald 10 seconden lang. Niks werkt.

Geomo
CEO of the Homies

@DennisBallast 10 seconden niet helemaal voor een volledige herstart. Maak de controller > 10 minuten los van stroom en LAN.

Heb je hiervoor al een supportticket geopend en een systeemlogboek geüpload?

Ich antworte hier als privater Nutzer. Ich bin weder Bosch SmartHome noch Robert Bosch Mitarbeiter.

10 minuten nog niet geprobeerd, alleen 10 seconden. Ga ik vandaag even proberen en ja heb ticket met log gisteren aangemaakt 👍




Rechtswidrigen Inhalt melden